Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

narc

έτσι όπως
πετάγονται οι βλέννες
σ' έβλεπα
μέσα στη σκοτοδίνη, να είμαι εγώ για μια στιγμή
κι ύστερα να χάνομαι
διπολική λέει; ψύχωση λέει;
αρρώστια πάντως σίγουρα στα κύτταρά μου
να γαμιέμαι με αγνώστους και να υπάρχω μόνο ξεχωριστά απ' τους πολλούς
τι έπαρση!
γελάω εε
μη με σκοτώσεις ακόμα
δες, δες το στήθος μου πως πάλλεται να ξεφύγει απ' την ορμητικότητα του νου
με διαπερνάει
πετάω, νιώθω το κορμί μου σε κορύφωση
-μη φύγεις!-
φύγε, τρέχω, βιάζομαι, περνάω την αποτεφρωμένη κοιλιά σου
και σπάζω, σε βλέπω και νεκρώ και κοιτάζω
τα αίματα ακόμα νωπά
μια αναστάτωση μια εξομάλυνση ωρών δευτερολέπων
καταλαβαίνεις
το ξέρω πως καταλαβαίνεις
μην κάνεις το χαζό
το ξέρω πως με νιώθεις
πες μου ότι με νιώθεις
χάος]\χάος
πονάω με τόσο χάος, με βιάζει το χάος
συσπώμαι και καίγομαι χωρίς ευθύνη
καίγομαι, εκστατικά γεμίζω ολόκληρους κουβάδες με χύσια
απ' την ορμή του προσώπου μου να καταλάβει πώς λειτουργεί το σύμπαν
μη
μη φύγεις, μείνε
μείνε.
θέλω να σε βλέπω και να χύνω χωρίς να κάνει τίποτα, τρέλα
τρέλα
τρέλα
αναρρίχηση σε ανομοιόμορους εγγενείς πόλους
μυστικισμός, αφυδάτωση, τρέλα, φοβάμαι
νιώθω αστείρευτη οδύνη για τα παράξενα λόγια μου
θα θελα να υπάρξει μια γλώσσα να μιλήσω
όπως οι κεραυνοί μιλούν με τη δικιά τους γλώσσα
φύγε
τρέλα
ασυνάρτητε θεέ των συναντήσεων, σε περιμένω
κραυγή και χύσι μαζί, σε μια εξομάλυνση των συνθυκών, αλλάζω πρόσωπο πάλι
πάλι
πάλι
πάλι αυτή η καταραμμένη εναλλαγή, τρέμω, τρέμουν τα πόδια μου
θα θελα να μουν μαμούθ
να μην χρειάζεται να τρέχω και να χω μια μεγάλη προβοσκίδα
συγκομηδή οργίων
πάρε την αμοιβή σου πόρνη, θέλω να σε φτύσω στα μούτρα πόρνη!
να σε κλωτσάω μέχρι να ματώσεις και να τρέχεις από πίσω μου

ναρκώνομαι
ναρκώνομαι
νάρκωση
ναρκοπέδιο
ναρκαλιευτής
το γάμησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου